04-6101007
image image image image image image image

וילה בקיסריה

₪8,500,000
  • מספר הנכס PROP-­375
  • סטטוס: נמכר
  • חדרי שינה 4
  • חדרי אמבטיה 4
  • גודל מגרש 720
  • שטח מגורים 475
  • סוג הנכס: וילה

תיאור הנכס

וילה למכירה בקיסריה ,הוילה שלמכירה היא מהיפות והמושקעות ביותר מסוגה. כל השלד יציקות בטון אין שום בלוקים או דומה יסודות הבית רפסודה ולא קלונסאות שיטת בניה הטובה והיקרה ביותר כול הבית יחידה אחת ביציקה ולא קלונסאות כול הבית מרוצף שייש איכותי מיובא, כל החצרות והמרפסות מאותו השיש אך בהתזת חול. אלומיניום כולו שוקו גרמניה ורשתות ודלתות פנים דה קרלו איטליה, כל הבית זכוכיות טריפל בידודיות וכל החלונות עם רפרפות אלומיניום בצורת Z.

בריכה נשפכת כ-13 מ אורך על 5 מ רוחב כולל תעלות גלישה ו2 מפלים. נחל בכניסה באורך של 20 מטר נשפך למפל לכול האורך דשא הולנדי הטוב ביותר כמו במגרשיי כדורגל בהיקף וכול הגינות, גינה ועצי זית עתיקים ויחודיים ביותר יחד עם צמחייה ותכנון אדריכלי של האדריכל דדי גולן. רמקולים ומערכת סאונד בכול היקף הגינות ותאורה משולבת סביב כול הבית ועל הקירות בכול החוץ. שטח הבית 475 מ״ר עם נוף לים ולמגרשיי הגולף, 350מ״ר קומות מגורים ועוד כ 125 מ״ר חניה ומרתף , יחידה תחתונה, גג גדול עם נוף פנורמי לים ולכול הסביבה כולל לכול הגולף בגודל של כ-160 מ״ר עם הכנות לגקוזי ולעמדת ברביקיו כאשר כול המנועים ויחידות התפעול של הבית נמצאות בחדר שירות מיוחד באזור החניה בכדי להשאיר גג נקי ומדהים. מרפסות בחדרים ורחבות סביב הבית מרוצפות שייש כ-148 מ״ר.

מפרט: כל חדריי הבית הינם סוויטות עם מקלחות ושירותים – 5 סוויטות ועוד שירותי אורחים ושירותי בריכה ומקלחת חיצונית, סלון ומטבח על שטח של כ-180 מ״ר בקומה אחת. 3 מרפסות גדולות בשטח של כ 26 מ״ר, חדר כביסה של 8 מ״ר חיצוני. חימום תת רצפתי על גז בכול הבית והחדרים ומקלחות כולל חימום מים חמים בנוסף ל2 דודי שמש גדולים. קירור/חימום מערכת daikin מערכות מיזוג VRV הטובות והיוקרתיות בעולם לכול הבית ועם חיסכון אנרגיה עד 50 % לעומת מערכות מיזוג אחרות. כלים סניטריים מבית בופי איטליה כיורים ומקלחות. ארונות בגדים בכול הבית והחדרים מלאות מעץ מלא ובעיצוב מיוחד ביותר , כול הגימורים עם קוריאן שחור בשילוב עץ לבן. פיר כביסה בין הקומות בתוך ארון מעוצב. מטבח גדול מאוד מבית בולטאופ גרמניה כולל משטחיי נירוסטה וכיריים פורסטר ביחידה אחת וכיור -ייחודי ביותר. בגימור עץ לבן ושילובי אלומיניום ונירוסטה. כלים חשמליים סמג בילד אין -תנור , מדיח , מיקרו – הכול תואם למטבח הנ״ל. מערכת מצלמות במעגל סגור כולל מסכי LCD קטנים בכול חדר לבקרה ומחוברים למערכת אזעקה מהמשוכללות ביותר והכול פועל עם הבית החכם. בית חכם וחשמל חכם שולט על כול החשמל בבית מאייפד שנועדו והוסבו רק לכך , בכול התאורה, תריסים , דוד, מערכות שמע בבית ובחוץ, מערכות טלויזיה ובקרות של כול הבית, תרחישים קבועים מראש וניתן לתכנת כול דבר הניתן להעלות בדימיון. שואב אבק מרכזי בכול החדרים ושטחיי הבית כולל במרתף ובחניה. תאורה בבית, תקרות וגמרים ברמה גבוהה ביותר ויחודית.

מעוניין לקבל פרטים על הכנס?

  • Rafi Reznik

תפריט נגישות


קיסריה הומס - המשרד המוביל בקיסריה המתמחה בשיווק נדל"ן משנת 1997. לרשותנו מאגר נכסים למכירה ולהשכרה. וילות, דירות ומגרשים בקיסריה והסביבה © Caesarea Homes | המלצה: התכנים המפורסמים באתר נמסרו על ידי בעלי הנכסים המוצגים, מומלץ לבצע בדיקה נוספת של גודל הנכס ברשויות המקומיות. כמו כן, המחירים באתר עלולים להשתנות בהתאם לשוק. אתר זה מנוהל על ידי משרד תיווך קיסריה הומס - ישראל אייכל.
קיסריה הומס - שיווק ותיווך נכסים בקיסריה, ישראל אייכל, מומחה שיווק נדל"ן בקיסריה | טלפון: 052-3480886, 04-6101007